Uhm borde jag blogga

idag??
känns typ som jag inte har något att skriva..
Eller jooo niii
jag cyklade med min mamma till Ica maxi fy fan vad jag ÄLSKAR att cykla..
de va underbart förutom påvägen hem då motvinden var så sinnes sjuk så jag tappade andan..

Sen har jag lagat köttfärsås ett tips till alla som gillar köttfärsås..
Massor av kryddor i köttfärsen i med krossade tomater och sen kastar du i
en cream freisch Vitlök parmesan och lite soja..
fy fan de vart så gott...


NU fortsätter jag sukta efter mina vamypyrer..






Gud kan inte fatta att jag inte röker längre jag va ju ett cigg paket
cigarettens cigarett jag var ett rökmoln som for förbi..
JA tänk vad saker kan förändras.
Å andra sidan sitter jag inte på ett cafe i alanyas hamn och
ciggen skulle aldrig smaka som förr...de är mig ett kärt minne
som jag älskade på riktigt.. vi ses i ett annat liv..
Kära marlbrosilver...



TIME TO GO ..
hej hej

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack vännen!

Känns skönt! Nu är det bara ett jobb till mig också.

Hur går det för er?

puss

2011-03-24 @ 21:01:25
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0