Eho

Hummm...



Dagen började med att jag bakade en marängtårta!
hade jag något att fira?
Nej de hade jag dock INTE..
men jag va glad iallafall..och 1 kilo mer eller mindre va gör väl det??
uaaaaaaaaaah på min kropp men jag får skylla mig själv
ja de får ja..ingen annan trycker i mig alla sötsaker de är jag själv tyvärr..
vore skönt och kunna skylla på någon annan..




Sen gick vi hem till Josefin och Bonnie
och hade mys med dom några timmar..
Sen hem och laga mat..
bada Milyan och JA nu kommer vi till de SJUKA..


Ja svarade i telefon på okänt jag tänkte kanske va de ett jobb till Serdar.
who KNOOWS...
GISSA

TEVE FUCKING JÄVLA RADIO TV TJÄNST..
ooooooh ja kan aldrig ljuga varför varför varför..
Nu skall jag betala den där skiten..
ursäkta alla svordomar..
Jag blir bara så arg... kom igen ge mig något BRA NU!



Ps När Milyan är grinig sätter jag honom i tvättkorgen och han blir ALLDELES överlycklig??
whyyyyyy?? ja när jag förstår mig på det här barnet återkommer jag...

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt inlägg!!!

2011-03-25 @ 18:23:18
URL: http://josefinhinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0