Back on track

Hallåå i stugan.
long time no see.
Nu är mamma therese tillbaka.. Men inte med mycker roliga
händelser direkt.. om ni inte tycker att det är kul att läsa
om vad som hänt i BB eller att jag missade bussen med en sekund.
eller att jag inte ammat på hela dagen??
va tycker ni?? är de roligt roligt roligt??

Ikväll skall jag hem till Jussi och Bon och låta Milyan leka med bonnie..
sen har ja förstått att Josefin fått låna en systemkamera och de vore ju
så fint så..



Tänk att de var 9 månader sen jag tryckte fram korven.
och nu kryper han?? tiden rullar på. lite för snabbt om man frågar mig..


Och NU

Jag behöver hjälp

jag skall söka CSN lån men jag vill ha de lägsta är det någon
som har lite csn tips tycker deras sida är sjukt krånlig..
jag blir bara förvirrad..
HJÄLP EN TJEJ I NÖD !
HEJ HEJ HEJ DÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur gick det för S på intervjun?

Om du får någon hjälp, hjälper du mig då :)

2011-03-31 @ 16:51:16
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Zandra

När skulle dom höra av sig. Hoppas verkligen det blir något :)

Strul med M jobb. Chefen är ju inte normal.

Han ska börja jobba den 1 April och jobba torsdag, fredag och lördag.

Och i morgon är det 1 april och fredag men så ringde chefen och sa att han skulle börja jobba på lördag. fattar inget. hoppas inte att det blir massa strul,.



puss

2011-03-31 @ 17:32:43
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: maria

fattar inte vad ni har för speciella intagningar där nere=) Jag måste allt vänta till augusti, det var inte tal om någon annan intagning, hmm :p Så jag får satsa på jobb hela sommarn ja! Tjäna lite pengar så man slipper dom där otäcka lånen som ingen vill gå och dra på..haha

2011-04-01 @ 16:33:12
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0