Peppeläppelpaj


Jag gjorde en liten äppelpaj förut, Mamma skulle få besök så jag tog tillfället
och slängde ihop allt.. Jag älskar att baka nu mera?? Jag kanske skall fråga
emilia om hon vill lära upp mig i smyg så jag blir en mäster bagare?? Synd det inte funkar
så bara... typiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskt...


Oh faaan vad jag längtar till den 28 dååå äntligen dåå
får vi flytta in ...
aj fy fan jag dööööööör vad roligt...


Och en sak som jag alltid blir lite impad av är. hur saker
går från en mun till en annan mun sen kommer de fram till mig??
jag som aldrig ens är ute eller träffar folk..
Vad kan jag säga?? att jag känner humor i det hela?
Jag kan nog inte skratta mer åt dessa wonk folk...
aaa wonk folk är precis vad det är.....
Men jag sörjer inte..




Lilleman sover och jag hänger hääär.
Har köpt ett tvättställ fan vad roligt det va och köpa sånt...

Snart e de dags för situps..

ÖP ÖP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0