Modell modell



God morgon :)

Jag har skickat in en bild på mille..
tänkte han kunde bli lite omslags modell på vi föräldrar?
Såå ni som läser kan väl rösta lite på honom de vore gulligt
TÄNK er denna söta lilla groda på ett omslag..

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40019

SÅ gör de väääl..


Annars var vi på willys igår inhandlade miljoner blöjer rättare sagt 6 paket..
så nu borde vi klara oss två månader kanske mer om jag vågar hoppas.
för vi har 7 och ett halvt sammanlagt...iiii..,.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

La en liten röst på er goding. inte för att jag brukar läsa vi föräldrar så ofta men ändå :) Han är ju sååå himla söt!

2011-01-23 @ 12:38:04
URL: http://tessfeliice.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jadå, operationen gick bara bra tack, är sådär oförskämt pigg, konstigt vaddom kan nu för tiden=)



Jag förstår det, han är otroligt söt! Något bebissjuk man blir, känns som alla får barn på samma gång :)

2011-01-24 @ 13:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0