Frånochmed

Lilleman sitter i sin stol och ser på när mormor diskar så jag tänkte slänga in en liten rad
här i bloggen nu när jag har tid...


Igår skulle jag baka en banan cream pie och alltså
hela dagen tog den och den var inte ens så god som jag trodde..
så nu blir de helt enkelt bara bak som max tar en timme..

Om en vecka flyttar vi och om 6 dagar fyller jag 23 år..
Om någon vill skicka mig en present så önskar jag mig leilas recept bok
och present kort på claes ohlsson så ni vet haha..
Skall baka marängtårta också så kom förbi på en kaffe om ni vet att
jag tycker om er annars kan ni stanna hemma :)
Om 8 dagar fyller min kärlek år också.. vilken månad januari blev i år..





Idag är det fredag också..
måste till willys och inhandla blöjooooooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0