Felleeediiiaaa

God morgon bloggen

Strålande humör idag kan man tänkas?
jaaa faktist iaf just nu men det är fortfarande tidigt på morgonen haha..
Sov som en dröm med ett antal uppbrott bara lite ammande..eller jaa LITE för och
va Milyan haha....

Och idag är det lördag och den spenderar jag med träningsvärk i höfterna och magen
taaaack WII FIT och madde som lät mig testa lite.. Sen gick jag och emilia en lång promenix
med våra småå troll... Det kändes inte så långt men de va dock en och en halv timme när jag kom hem efter den
friska promenad.. Lilleman va förstoppad i typ 4 dagar
och de va det värsta jag varit med om eller jaa hitills de blir nog värre.. men han grät varje gång
han skulle aaa jaa ni fattar.. men de e också bättre idag :)


Nu skall jag mysa med grodan och hoppas han somnar så jag får ta ett bad och fresch up lite..




Och idag saknar jag min svärmor !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0