2010

Man blir ju lite inspirerad att skriva ihop en liten sammanfattning av 2010 när man läser andra
bloggar.. Plus att det är kul och gå tillbaka själv om ett år eller två och se va som hände..

Januari
Jobbade några timmar för eftermiddagarna, S var på sin intervju i Ankara, Jag väntade papper från
Migrationsverket.. 19 Januari var det dags för ultraljud mysigaste på hela Januari..PLUS att jag blev 1 år äldre..



Februari
Mirran kom ner och överraskade mig några dagar.. Fick alla papper och skickade alla papper..
och väntade mer och mer... Tråkiga besked att det kunde dra ut på tiden tills min S kom hit till oss.
Jobbade lite grann..Magen började synas ordentligt..



Mars
Början av mars fick jag det underbara brevet hem att S fick uppehållstillstånd
och han drog iväg till Ankara fixade upp allt och beställde flygbiljett.. 14 Mars
satt han sin fot i detta kalla land..SNÖ överallt.. Underbart månad...


April

Jobbade helger och hade mys med min fina man... och inväntade bebis..
köpte barnvagn och lite annat smått och avslutade april med en härligt tripp till fårö..
Och en sväng till Sthlm!!!



Maj
Jobbade ganska mycket..och va extremt tjock. flyttade in på irisdalsgatan.
Sov så mycket de gick och serdar börjar jobba på K&C han också...
Maj var soligt och mysigt..en riktigt härlig vår månad..


Juni
Älskade Juni..
Skulle kunna skriva en helbok men för att göra det kort..
väntade på lilleman.. Beräknad 13 men ville inte titta ut förns 30 juni
efter en tuff förlossning kom han vår PRINS 4885 gram och 52 lång
En stor pojke.. Det vackraste jag sett och glömmer aldrig den känslan
bästa bästa....<3



Juli
Ledsen men kommer typ inte ihåg något mer än ammning och Bebis bubbla..
Samma i Augusti

September
Jag och Milyan var på öppna förskolan med Josefin och Bonnie. Fikade med
J och Bonnie.. och helt enkelt bara njöööt av mamma ledighet..
Serdars jobb gick i konkurs.. Sorligt och allt blev rörigt och jaa en aning jobbigt..



Oktober
Serdar slutade jobba.. vi hade det tufft med allt och bestämde oss för att åka till
Turkiet ett tag samla nya krafter. And off we goo.. Stannade en och en halv månad..


November
Hem till sverige.Lämna nycklar och lägenheten tillbaks. tusen kilo lättare..
En ny start.. flyttade hem till min Mamma och inväntade en ny lägenhet att poppa upp..

December
Firade underbar jul i sthlm med bror och hans familj.
fick reda på vår nya lägenhet en alldeles perfekt 3a..
SKÖÖNT! Och S söker massa jobb..och Milyan blev 6 månader..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0