Vilken dag

Jag och Lilleman kom precis hem från 1 timmes promenad i solsken och inte alls kallt.
alldeles underbart känns de när man börjar dagen så..

Inatt sov vi så himla bra..han ville bara äta 2 gånger och sov tre timmar i streck
jag känner mig som en ny människa med massa energi.. därför skall jag sminka mig idag :)
Snacka om att man glömmer bort sig själv när man får barn
jag ÄLSKAR att va mamma de e underbart så missförstå mig inte..
Men allt de som var viktigt för mig förr är nu mera något jag kan tänka på
men aldrig hinna med..Som att dagligen se fräsch ut... de låter så
enkelt.. MEN jag hinner inte.. Mina ögonbryn? seriöst dom hinner jag inte ens med
haha känns som dom växer som gräs och jag fattar inte hur snabbt de går..
Men då visar de sig att de va två veckor sen jag fixade dom sist..

GE mig en dag då jag kan..
SOLA Solarium
Fixa mina ögonbryn i en timme
färga mitt hår
klippa mitt hår
sminka mig lite
och klä på mig något som jag tycker sitter snyggt

Allt de där kan någon ge mig en dag de vore snällt..




Vi har jätte fina bröllopsbilder men i turkiet då vill ju fotograferna göra allt så
PAMPIGT? alltså han ville sätta nån jäkla strand bakom oss jag vet inte vilket slags program
dom använder men jag fick kämpa för att bara få en vanlig svart bakrund..
Här e en utan någon bakrund alls... SMAL va jag också de va tur de att vi gifte oss
innan jag hann bli så JÄKLA stor haha .. gravid men de syns inte ens på dne här bilden..

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Ja eller hur! Jag blev också riktigt chockad faktiskt :D Billiga jeans brukar ju sitta som skräp men de här var faktiskt riktigt bra :)



Ja det ska bli underbart, har väntat tillräckligt nu tycker jag! :)

Nej jag åker ner för att stanna, åker nog tillbaka till Sverige i slutet av året :)

Bor ni i Sverige på heltid?

2011-02-06 @ 15:41:00
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar:

Nej, nu är det inte många dagar kvar! :)

Det kan jag tänka mig att du gör, det är en underbar känsla att få fly Sverige ibland faktiskt, speciellt om man bor i en småstad som jag gör.



Okej, jag förstår!

Vi får se hur det blir om vi skulle få barn någon gång. Föda vill jag göra i Sverige! Så ja, jag är nog rätt nojjig jag också :P

Min turkiska är inte heller den bästa :)

Det går ju alltid att flytta ner när barnet/en är äldre :)



Det håller jag med om, älskar Turkiet!

Kram!!

2011-02-06 @ 22:28:47
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0