Usch

Har en konstig klump i magen.
vet inte varför.
Jag såg på det okända att när man känner så..så har man en eller flera andar runt sig..
i sånt fall undrar jag vad dom vill..bort bort..


Har alanya längtan...
alla bloggar jag läser handlar nästa om Alanya så klart man
får en sorts hemlängtan om det är okej att säga så hehe..
S verkar inte längta så som jag gör... gatorna
lukten auw..Tänk att den där första resan vi gjorde dit förändrade mitt liv
så ordentligt...är det inte galet när man tänker så..
Min son blev liksom till just i Alanya aj sjukt ...
nnu gick andarna iväg har ingen klump mer??



Kommentarer
Postat av: Zandra

jag vet.. ibland är det lite jobbigt att läsa om det hela tiden..

2011-02-20 @ 12:59:44
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0