Tisdag 8 Februari


Idag blir jag nog faster :) min brors fru skall sättas igång och vi håller alla
våra tummar nu att de går snabbt och enkelt för dom !!

Själv har jag druckit varm choklad till frukost mmuuums
Det var så klart en bra start för de gör jag ju inte varje morgon..

Jag tänkte berätta för er om en ganska rolig händelse fast såklart
tycker jag synd om min lilla prins.
Inatt typ kl halv 2 skriker han bara rätt ut alltså så jäävla högt..
Därav att jag seriöst nästan ramlar ur sängen.Mitt ena ben hamnade på golvet.
självklart hoppade både jag och S upp. jag sjööng och sjöng sen slutade han tillslut
att gråta hysteriskt.. MEN efter de fick både jag och s ett riktigt skratt anfall!!


Idag var planen att träffa Emilia och meja för en promenad men vädret känns sådär lockande..
men vi får se vad dom säger sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0