This is a mans world.

Godmorgon :)

Lyssnar lite på James brown..Städar och lilleman springer efter i sin gåstol och
drar ner allt jag lägger upp.. därför jag aldrig blir klar kanske !!

Egentligen skall vi ju gå till öppna förskolan men efter som Milyan
varit sjuk vill jag inte gå riktigt än tänk om han skulle smitta ner alla andra barn..
SÅ de får va till nästa måndag...

Skall iaf ringa en Syokonsulent Om de nu heter så?
Och kolla vilken utbildning som är smartast egentligen..
För i framtiden vill jag nog bli barnmorska så jag kanske ska rikta in mig på Sjuksköterska direkt..

Dags attt ta min skrikapa från gåstolen och göra något vettigt som en PROMENAD kanske..




igår jag har fått en liten badanka :)


just nu ..

puss från oss

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Haha, precis! Barnen får agera tolk ;)



Ja men det förstår jag, jobbigt att ligga med sammansdragningar och inte förstå ett dugg av vad läkaren säger :P HAHA!



Detsamma till dig & blogga på!



Kram

2011-02-07 @ 09:38:36
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Mikaela

så så söt! :)

2011-02-16 @ 13:29:54
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0