Såklart

Asså teknik och jag....
Datorn har varit sjukt skum senaste tiden..blitt sådär super varm och bara dött
jag har ju trott att jaa den e ju gammal och är inne på sin sista refräng.
HAHA och idag blåste jag in i fläkten och den bara laa av..Och jag trodde alltså
att jag förstört den.... Nu öppnade John upp och tittade på fläkten..
Och jag skämtar inte
EN STOR FET DAMM klump hade samtlas så fläkten inte kunde snurra runt..
FY FAN tur jag inte typ kasta datoooorn...


Nu skall jag krypa ner i säng..
tar kanske en halv minut innan jag somnar..
För är de något de e brist på
så är det SÖMN!



Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Mimi

finaste lilla pojken i världen!!

2011-02-02 @ 00:05:32
Postat av: Zandra

Ja eller hur.

Det gör ont i mig när jag vet att det kan bli svårt för oss att ta oss till Alanya i år :(



Tack så mycket :)

2011-02-02 @ 15:00:06
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0