S Ö N D A G


Nu lider världens längsta söndag mot sitt slut iallafall för mig..
Nu har vårat gäst rum börjat komma i ordning och det känns bra..
Vi har promenerat till Ica maxi och köpt en bilbarnstol som är en större variant tror
den kommer behövas i sommar...

Sist men inte minst..
Dagens avsnitt av SOLSIDAN..
Alltså de känns som om man lever i den där serien nu när man är mamma..
haha för det är precis sådär de är nej jag fick skratta och under tiden
somnade grodan och pappa S sover också..

Inatt börjar sömnlärningen ..
dubbla känslor från min sida..
men ja skall iallafall njuta av att få sova kanske 4 eller 5 timmar i streck de räcker liksom..
S skall ha Milyan i det andra rummet inatt kommer bli tufft för Serdar därför sover han
nu och gör sig redo.. han kommer få buffa vagga och vyyyyshaaa..
för lilleman vaknar seriöst 4 - 5 gånger under en natt för att amma lite lite sen slockna..
de måste få ett slut. För jag börjar känna av min Sömnbrist riktigt ordentligt..
De vill säga

- Tappar fokus när jag pratar i telefon
- Förvirring
- Dåligt humör
- Ser ut som en buske i ögonbryn
- glömmer vem jag är...


SÅ WISH US LUCK!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till och kämpa på! S

2011-02-27 @ 20:56:34
Postat av: Zandra

Ne det är det verkligen.

Det känns som jag verkligen på något konstigt sett kan prata med dig. det känns som att du förstår mig även att vi inte har pratat så mycket.

kram

2011-02-27 @ 22:59:45
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar:

Hahaa! Söt du är :)

Ja allt är så mysigt så, många promenader, härligt väder & igår åt jag dessutom årets första jordgubbar :D



Tack så mycket, vi hoppas på det vi också :)



Lycka till med lilla Milyan & hoppas att det går bra så att du får lite sömn om nätterna!



Massa Kramar!

2011-02-28 @ 09:40:19
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0