MYS

Nu är jag Faster..eller rättare sagt igår...och hon är alldeles ljuvlig..Jag SMÄLTER när jag ser små nyfödda bebisar
det är en sån lycka för man vet vad dom bär med sig och JA det låter säkert klychigt men de gör ens liv till ett totalt annat..trots sömnbristen som jag lider av så är det här de allra bästa och vackraste som hänt mig.



I've never been in love like this before
Now let me pray to keep you from
The perils that will surely come
See life for you my prince has just begun
And I thank you for choosing me
To come through unto life to be
A beautiful reflection of his grace
See I know that a gift so great
Is only one God could create
And I'm reminded every time I see your face

Milyan Samim Efe Sari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0