let the sun shine on us


Det är inte alltid lätt att vara tapper och stå med hakan högt.. och alltid
se allt från den posetiva sidan..Igår natt hade jag en sån natt
en stor klump i magen av stress och oro.. S har varit utan jobb sen i oktober
och vi börjar känna att vi tappat suget... Jag har börjat tänka på
att börja jobba visst livet är så ibland men jag vill inte lämna min prins på något dagis ÄN!
Aaa ni jag ber er alla hålla era tummar... För jag vet att efter allt regn kommer solsken man
skall bara orka vänta på solen... ibland tar de för lång tid..

Annars har vi fikat med Emilia och meja det var trevligt..
Sen var madde och mamma förbi här en stund <3

Nuuuuuu hoppas jag att jag får sova inatt..
för igår natt hade Milyan också en av sina värsta nätter.ööööhm..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna!

Ni ska se att det ordnar sig, vissa saker tar bara längre tid än andra som sagt..



Kram!

2011-02-22 @ 22:51:46
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Zandra

Håller verkligen alla tummar för er. Jag vet precis hur det är. Då vi också lever precis som ni..

Det är inte roligt alls och man får ont i magen. Man har svårt att sova och varje månad när alla pengar kommer in på kontot ser man dom försvinna samtidigt.

Jag trodde på något sätt att det skulle vara lättare för dom att hitta något jobb som ingen svensk ville ha till en början. Eller lättare att hitta ett instegs jobb. Men det är det ju verkligen inte.

Kan förstå hur du känner det med att börja jobba tidigare. Man vill ju gärna leva som alla andra. Njuta av sin mamma ledighet.



Sen har vi skolan som inte alls är så bra.. Man undrar varför dom inte lägger ner mer energi på Sfi så att dom som verkligen vill lära få en bättre utbildning.



Hoppas allt löser dig för er också

2011-02-22 @ 23:26:07
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ne det är ju verkligen så.. Många vill inte ha några som inte kan så bra svenska. Men hur ska dom då kunna komma in i livet här i Sverige.

Var inte S på ditt gamla jobb innan?? Fick han inte vara kvar eller hur var det där?



På intervjun gick det jätte bra.. Jag hoppas verkligen jag får det.. Får se när dom ringer...



Kram

2011-02-23 @ 13:37:47
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0