Jag fortsätter


Nu sover lillen och jag kan fortsätta fylla min blogg med saker jag vill läsa om
några år haha ni får helt enkelt stå ut..

När jag och S träffades så åkte jag ner med mitt lilla tjejgäng och vi blev ytligare 2 till
när vi flyttade in till dom här två tjejerna.. De va underbart och vi hade så jäkla roligt..
Festade nätterna långa sov hela dagarna.. Alltså jag hade inte en enda plan på att bli KÄR.
Men när jag såg S stå där uppe på Cuba över bellman (Där han jobbade för tillfället)
Så kunde jag bara inte sluta se dit upp.. tillslut ropade han upp mig och vi ja bestämde oss för att ses
efter hans jobb haha SÅ jäkla turist tjej punkt AB i knooow.. iaf
vi åkte  till kleopatra stranden och satt och pratade i timmar sen gick jag tillbaka hem till mig
och han körde iväg på sin motorcykel... DÅ visste jag att de var kört
om jag fortsatte träffa den här människan skulle jag va fast.

Dagarna gick vi träffades mer och mer jag sov i hans lägenhet i princip varje natt
i OBA.. Bråkade med mina älskade tjejer för att jag aldrig sov hemma eller ja alltså allt
va bara om mig och honom.. Jag kan inte tänka mig hur de va för dom.. men jag kunde just
då inte heller förstå varför dom INTE var lyckliga för jag hittat någon jag brann så starkt för.
men iallafall så de va en dramatisk och världs bäst sommar 2008..
MEN också de e svårt att bygga något i en stad som JUST Alanya..
I varje hörn finns en svartsjuk människa som bara ÄLSKAR att förstöra.
Man kan aldrig veta vem som är äkta och vem som är den som har ca 34 tjejer i olika länder.
Men jag visste... jag visste att ja hittat rätt..

aj alltsåå jag skulle kunna bubbla om de här i timmar..
Egentligen vet jag inte varför jag börjat skriva om det här nu!?
måste va en av mina bra bloggar jag läser som fick igång mig
Tack ANNA!!! hhehe lite insperation behöver man ibland..


PUSS PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jaa.. jag blir nog bara lite ledsen när jag gör det! Haha men visst är det skönt att se det "levande" nån gång såhär i vintern i Sverige!

2011-02-16 @ 21:10:00
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Zandra

ÅÅ älskar att läsa andras historier.. fortsätt :)

2011-02-16 @ 22:06:35
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar:

Hahahaaha, tro mig - jag blev lika chockad varje gång! En gång stirrade jag rakt upp i en mutta efter att jag hade böjt mig ner för att hämta ölglas. Gissa chocken när jag ställer mig upp igen och stirrar rakt in i den?? Jag tappade till och med glasen!! :D HAHAHA

Killarna som jag jobbade med skrattade så de vek sig i baren, till och med ägaren fann det komiskt, alla utom jag helt enkelt! :P



Av någon anledning verkar Alanya göra så med annars så oskyldiga skandinaviska tjejer, alla lever ut sina vildaste fantasier, dricker sig redlösa just för att de vet att när de åker därifrån så följer deras historia med dem hem eller blir bortglömd bland resterande Alanya skandaler! hehe



Vet inte om det är mig du pratar om i inlägget, men om det är det så TACK :)

Fortsätt att skriva, det är kul att läsa :)



Kram

2011-02-18 @ 10:56:30
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0