Ibland såå


Är det sjukt att få min groda att somna..Jag får vagga och vyscha och alltså jag säger till er
9 kilo varje dag gung gung min rygg går av.. jag har fått muskler i armarna iallafall..
och större lär dom bli om jag måste hålla på såhäär..
MIN andra lilla fundering är hur jag skall få en bättre hållning ? jag är ihop krympt som en puckel rygg?
HJÄLP! hahaha

Han somnar alltid till Lisa ekdahl..Han är verkligen MIN Kille..
en liten oväntat är ju TA mig till havet låten vet ni???









EHM igår såg jag Bigbrother??
vilken jävla skit.. den enda som va rolig va ju han gurkan
fy fan vad jag skratta åt hans svenska...


Kommentarer
Postat av: Zandra

Gurkan är näst! Skrattade så jag dog i går. Det är roligt när man hör lite turkiska också. Kram

2011-02-25 @ 10:26:34
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0