I tveksamhetens tider


I livet är det mycket som går upp och mycket går ner.



Nu står laxen i ugnen potatisen är färdig och min mage är hungrig..
M ligger och sover här brevid .. S spelar tvspel..SOM måste va den sämsta jäääävla
skit som gjorts.. Ja iritterar mig på små fotbollsgubbar så egentligen bara är på låtsas
och om du vinner då vinner du inte ett skit... LOTTO vill ja spela..

och vinna 123 miljoner
i förr går natt låg jag och planerade vad vi skulle jag gjort med dom pengarna..
undrar om jag någon gång i min livstid tar hem en stor vinst??
JA man kan ju alltid hoppas livet skulle bli väldigt enkelt iaf...


har beställt massa kort också
på lilla prinsen.. Kort kort kort älskar kort!!!






Saknar emelie ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk om man kunde få vinna 123 miljoner :) Eller bara en 1 miljon :) Det skulle jag nöja mej med ;)



kram!

2011-02-17 @ 19:18:30
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha.. Absolut ska man drömma stort :D

Jag åker ner till honom den 26e :) så 9 dagar kvar :)

2011-02-17 @ 19:48:07
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0