Första natten Avklarad

Natten gick till en början riktigt jävla dåligt..
Milyan vaknade vid tolv och grät så de skar i mitt bröst (JAG ÄR KÄNSLIG)
för att han antaglige ville ha sin tutte rent ut sagt. Tillslut gav S upp och tog in honom till mig
och han åt kanske i 10 min och då måste han varit hungrig...

jag somnade om sen kl 3 hör jag att han gråter igen..
och S kommer in igen.. Och M äter sen vaknade han nästan till..
Jag somnar om igen.. och vaknar 06:40
ingen milyan inget gråt?? och ett stramande bröst..
vi lyckades iaf nästan 4 timmar.. och när jag ligger i sängen och tänker på
hur mycket jag saknar min lilla korv..så vaknar han i andra rummet.och jag hoppar in
och hämtar honom.. han åt och somnade om till kl 9..

SÅ de funkar man måste bara bita ihop.. JAG MÅSTE ..Serdar är cool mer cool än jag..



Idag blir det öppnaförskolan...Ni som såg solsidan igår
haha ni kan tänka er hur de är haha nej jag skojjar..
men jag vill typ aldrig gå dit men när jag väl är där är det super mysigt..


E forslind- <3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja visst gör det.

Lite roligt faktiskt. Att man kan lära känna någon så igenom bloggarna.

Jag hoppas innerligt att vi kommer träffas IRL

Din man kom väl från Adana va?

Det gör ju M också och han säger hela tiden att han har svårt att gilla andra som inte är från Adana så kanske skulle dom passa bra ihop också :)

kram

2011-02-28 @ 13:52:14
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0