Februari


Kom och tänka på igår att för 2 år sen
planerade jag min resa ner till Serdar i Alanya.
EN enda vecka och den va så underbar occh jag önskar än idag att
man kunde bara gå tillbaka lite och jag bara kunde få sitta där i hans knä på
balkongen i ett vårigt alanya och bara ooh känna sig sådär ni vet
alldeles pirrig.. Vi fikade och gick promenader och bara njööööt av varje timme den veckan..

Jag kommer ihåg att vi var på James Dean också och dansade och drack vodka redbull haha
och vi hade så himla roligt inget bekymmer i världen.. Och en Bartender en tjej stod och stirra
på oss HELA tiden och ja trodde hon va lesbisk ELLER intresserad av my man haha men de va varken eller
hon ropade bort S till baren och så sa hon att hon aldrig sett två personer som verkligen MATCHADE varandra så bra som vi .. På kral tv spelade dom Büyuk Insan och vi låg och lyssnade på högsta volum..










Nu vaknade min lilla prins så jag måste avsluta har så mycket och skriva men hinner inte..
fortsätter ikväll..


Kommentarer
Postat av: Linda

åååh vad kul läsning :D spännande att få läsa sånt när man inte orkar gå tillbaka o läsa hela bloggen från början ;) Får nog ta o göra den nån dag :)

2011-02-16 @ 22:16:30
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0