De kanske funkar


Nu har jag käkat lite mat.. de känns bra fortfarande och jag hoppas
de var vad jag behövde.. Mamma var förbi förut för lite mys med barnbarnet
som nu mera har börjat bitas på riktigt.. men inte i bröster men på ENS ARMAR?
och han försökte greppa min tå igår kväll? hahah de ser roligt ut när han dyker på iaf..

När jag var på öppna förskolan sist fick jag tusen tips om
hur man slutar amma.. Jag är jätte kluven i frågan nu mera.
Jag vill bli som vanligt utan alla psyk ammnings hormoner man får
men sen så vill jag ju ge min prins de han vill ha ..och han älskar att
få amma när han ska sova och tusen andra gånger också..
Hmmm vilken prooblem vaaaaaa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0