Då var den här måndagen över


Har sett 16 and pregnent och det okända..
vet ni jag lovade mig själv att sluta se sånna här program som jag blir rädd
av för det är inte okej att vara rädd när man skall sova haha.inte när man är 23 år
och borde veta bättre.
Men jag tycker det är så himla spännande..så länge inget händer mig vill säga haha..
S tycker jag är töntig som ens tittar på det så jag har ju ingen som gosar ner sig i soffan och följer de
med mig direkt...

Annars har de bara varit massa bus här med grodan
och snart skall jag sova.. eller försöka få sova haha..
SÖMNBRIST är det rätta ordet de ändrar inte ens en middagslur..
Jag behöver en natt.


och på fredag skall jag lyxa till det
och sola solarium en kvart..!!





puss och godnatt från oss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

det kan det säkert ha vart, jag har ingen koll på det faktiskt :p men bra är den!!

2011-02-22 @ 08:14:52
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0