Black current


ett te jag seriöst ÄLSKAR är black current. jag fick de på förlossningen när
Milyan hade kommit fram och sen den gången har jag varit hooked... ååh va de är gott.
håller någon med mig ??

jag och mamma gick till Ica Maxi sen gick vi en liten promenad.
de är verkligen så sjukt kallt??
men solen var framme och det behövdes verkligen..

jag tänker att för varje dag som går så kommer vi närmare vår och
då kommer allt bli mycket bättre..för vår gör alla glada!!
Nästan alla iaf..



April 2010 på fårö och de va tilloch med så varmt i solen att man kunde ta av vinter jackan en kort stund.


hopppiihoppii nu skall jag äta MANGO choklad
plus dricka mitt te..


PS - ni som såg solsidan jag önskar mig en sån där tränare exakt en sån skulle få pli på mig.DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar också Black Current té :)

Jättegott ju!



Hoppas du har haft en bra dag :)



Kram

2011-02-21 @ 18:16:39
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0