B V C

Lilleman väger nu mera 9120 gram haha
jag va helt säker på att de var mer än 10 kilo men nej jag hade fel..
vår sköterska berättade för mig att man inte skall stressa med krypet
alla barn är olika och så som det verkar nu kommer grodan prata innan krypet kommer haha.
han säger titta där hela tiden.. han sa de imorse när han vaknade och idag hela dagen..
Lilla hjärtat



Nu skall jag påbörja min hemma gjorda kebab tallrik muuuums..
är så jäkla sugen på det..serdar har käkat turkisk böngryta och NEJ tack
för min del.. åååh vad jag önskar att mina dåliga vibbar av turkisk husman kunde försvinna..
:( bönor är nyttigt och kan va gott men efter min graviditet neee de går bara inte ...



En liten bild från 2008.. En galen trip till summer garden med Emelie hasse och min älskade S!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0