Ajax Citron

När jag var gravid ville jag dricka ajax citron?? haha hur sjukt är de egentligen
men jag ÄLSKAR den lukten och nu har jag skurat vårt badrum och jag menar att jag suttit på KNÄNA och skurat
så nu är de rent och luktar dröm AJAX CITRON!!

Igår kväll åt jag och min kärlek tacos och såg på gulliver på datan
alltså de är en sån rolig film jag kunde inte sluta skratta mina kinder gjorde fan ont.
Ni måste se den!!!!!

Idag är planen att gå en mysig vinter promenad med min mamma och lill prinsen..
efter de får de bli lite blogg blogg...



ÖP ÖP!!



Älskar den här bilden!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har även ett ajax beroende! Kul att jag inte är ensam.. jag mobbar 4 gånger om dagen för lukten!

2012-03-01 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0