18 18 18


Jisses vilken dag jag har haft..
mamma och jag drog in till stan för att kolla lite pyjamas till min bebis? eller skall jag säga
pojke?? gud va han växer?? fattar ingenting hans pyjamas ser ut att vara en meter lång haha.

förbi försakringskassan och idag hade jag tur för jag fick en jätte duktig handläggare sånt gillas stort..

Egentligen har jag inte så mycket att blogga om just nu

MEN EN SAK
aj fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
jag fick ett mms av något konstigt nr..
jag är för pryd för att ens skriva vad de var..men ni kan ju gissa??
något äckel perv som skulle skicka till Sin eva??
de stod.. HEJ EVA är du sugen på denn här ikväll
asså
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
de är inte OK JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ
i skratt också förståss lite komiskt att han tror jag är eva tänk om jag var NILS 54?





Annars vore de okej med lite vår..
för jag fryser som en liten kyckling när jag går ut..




Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Varsegod! :)

Tycker din blogg är värd att läsas så nu får du blogga massvis :)



Det hoppas jag med! Men än så länge så ser det lugnt ut ;)



Nej inget klart ännu, jag kollar runt på lite olika alternativ :) Det ordnar sig alltid när jag är på plats!



Kram

2011-02-18 @ 23:15:18
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0