Fixa fixet på altanen idag..


Här på ÖN är det soligt... det gillar vi..
Lite vår känsla idag igen dock blåser det så min lill korv kan inte vara ute
hehe eller han kan men han har inte riktigt fått in snitsen på hur man andas i motvind?
jag har försökt blåsa på honom men det funkar inte!!!

Igår avslutade jag 3 av 11 frågor på mitt första uppdrag.. Det är
lite svårare än vad jag trodde från börjar.. Men ja tycker det är kul.
så ikväll gör jag 3 till..de är ingen idee att stressa då blir allt bara FEL FEL FEL..


Idag blir de att fixa i ordning altanen med utebord och sånt..
kanske skall ta en före och efter bild??? hööhö
alltså vi hyr ju i andra hand och hon som bodde här innan är en nära vän
till familjen så hon har fått lämna alla trädgårds prylar här till i maj..
så de e jäkligt rörigt..
men inte efter idag inte...

Pusss på er..


JAG MÅSTE TA MER BILDER ??
tråkblogg number 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0