Usch i kroppen..


Jag är så besviken jag kan inte ens förstå HUR fan Sverige demokraterna kunde komma
in i riksdagen? det måste vara något slags skämt. och där stod dom idioterna på valvakan och hoppade
som idioter och sjööng nån jävla fotbollssång?? NEJ FY FAN SKAM SKAM SKAM FÖR SVERIGE...
Tur vi har vårt underbara turkiet att flytta till, Jag hoppas alla som röstade på SD känner en stor ÅNGEST
och känner att det är lätt att vara efterklok.. USCH åter igen.

Jag är annars helt okej med Valet.



I övrigt skall jag och Milyan till öppna förskolan idag..Det skall bli mysigt.

Pussss





Milyan och sin kompis Boonnieee

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

ja fy fan...det får mig att må illa! Känns just nu skönt att vara utlandsbo.

2010-09-20 @ 12:01:29
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0