Ge mig !!

God morgon !!
eller jag har faktist varit uppe länge..städat köket har jag gjort
så det är skinande rent :) Jag har ju fått en crawing typ..jag vill dricka AJAX orginal och allt rengöringsmedel
får mig helt glad haha !! men lugn bara lugn jag har inte druckit det.ÄN!

lyssnar lite på p3 fan lite ångest får jag när man hör låtar som man har minnen till
inte ångest dåligt utan bra men man inser att man aldrig kan få tillbaka visa känslor som man hade.
friheten som vi hade.. jag saknar Alanyas gator. traska där med dom som betyder mest för mig
Alanya är liksom inte bara mina ungdomsårs paradis ..det är staden som fick mig att träffa
mannen i mitt liv..PLUS pappan till mitt barn /fler blir det.. Jag ÄLSKAR alanya ! Inte folket som bor där.
Men staden åååh den staden <3
Oavsett vad som händer.. är det mitt andra hem.





iiii...


Nu längtar jag tills jag blir smal igen.. det är inte roligt och va tjock längre..
Jag vill ha min bebis med mig och pussa på honom..se in i hans ögon..
kan inte fatta att han verkligen ska komma ut till oss !!!!


Pussssss Nu skall jag snart börja jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0