Can't u see



Tittar på flickan som lekte med elden.. Ja jag vet jag är efter men nu tar jag igen skiten...
tycker dom är lite obehagliga.. blir typ rädd att lisbeth salander skall stå brevid min säng inatt haha !!




Nu är jag ju i vecka 37 konstigt nog sover jag hela nätter.. går på toa en gång
varje natt?? Jag är ju självklart glad så länge de håller sig så.. men varför e min bebis så snäll!!

Snart skall jag göra lite lunch tänkte åtminstone vänta till elva.. sen ska jag baka en kladd kaka
min bror kommer idag och hans lilla son, så jag kommer få våran barnvagn plus allt annat till bebisen.
SJUKT roligt och se hans lilla säng färdig gjord ikväll.. Och testa köra vagnen lite haha !





Älskling jobbar :(
jag känner mig lite lite ensam..Mamma kommer bort sen då är jag inte själv iaf...
PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mim

jag vill vara hos er nununu.. Jag missar ju allting :(

2010-05-21 @ 22:34:56
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0