Busy day



gud vilken dag. vi vaknade klockan halv sju båda två! tittade på varandra och log sen så gick vi upp.
Serdar gjorde lite ägg och vi köpte turkisk vit ost igår så det kändes som en liten turkisk frukost :)
Mys.. Sen inväntade vi att vi skulle gå till doktorn klockan 10..

Hos doktorn visade de sig att lille man inte vill fixera huvudet!! Han är fortfarande rörlig..
I KNEW it han vill inte.. Han stannar där inne.. så skicka inga sms till mig runt den 13 juni och fråga
om han kommit för de har han inte.... men han mådde iaf super bra ..de betyder allt oavsett om jag
ska ha kvar han där inne i två veckor plus !!!

Sen vart de tandläkar besök för min del och skola för serdar.... Och nu efter en god thai soppa.
Snarkar mannen i soffan och jag tittar på topmodel....

Imorgon blir de lite jobb för min del !!

Oooooiiiink!!


Kommentarer
Postat av: Mim

Världens finaste Therese. ♥

2010-05-19 @ 01:17:41
URL: http://lovelife.se
Postat av: Anonym

BRAAA terran, nu är med i bloggen igen. Blogga blogga bloggaaaaa<3

2010-05-19 @ 22:17:53
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0