18 grader i skuggan

OCH jag skall jobba... whyyyyyyyyyyyyyy gud whyyyyyyyyyyyyyyyy!!!


Iallafall så.. flyttar vi imorgon..Ska bli roligt... skall börja blogga mera.
Med tanke på att grodan kikar ut enligt tid tabellen om 29 dagar haha vilket jag
inte tror .. Han verkar trivas .. ja tror han stannar två veckor extra innan han kommer ut och hälsar på oss!
Man kan inte göra mer än att längta och dricka sitt jävla ört te !!!

MIRRE kanske kommer midsommar?
Finallyyyy...



Puss och hej nu ska jag åka buss...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Länge sedan jag var här och läste... oj bara 29 dagar kvar... sist jag "pratade" med dig var du i Adana och inte många visste att du var gravid (om jag minns rätt).



Min dator blev stulen och alla mina bloggfavoriter försvann, bokmärker och kommer tillbaka igen :)



Kramar Jenny

2010-05-15 @ 20:19:03
URL: http://guzelicious.se
Postat av: Mim

Som det ser ut nu så jag är hos dig på midsommar men jag vågar inte säga 100 än men kanskeee :D <3

2010-05-16 @ 22:41:01
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0