Tradera mama

Haha känner mig som en riktigt hemma morsa..vilket jag dock är men sitta
och surfa på tradera?? kom igen haha.Nej men helt ärligt så skall jag ha en babybjörn bärsele.
så jag kan få lite gjort med armar och händer när lille man är arg.

Inatt sov han från klockan tio till tre och sen amma några gånger så sov han igen..
DRÖM natt... Man behöver inte ens 8 timmars sömn i streck.. bara utspritt sen är man pigg..

Ikväll blir det Kyckling paj och Sallad muuuums...
Magen sjunker in mer och mer.. Jag är evigt tacksam...




Jag tyckte om vädret igår tills åskan va ovanför mitt tak.
och jag ramlade nästan ur soffan när vi tog oss en vilo paus.tur prinsen låg i andra soffan..

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Mims

fin bild lover. saknar dig som fan.

2010-07-18 @ 22:45:38
URL: http://mireij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0