We will do what we have to!

God morgon !!
Jag sov sådär inatt men känner mig helt utvilad iallafall, Igår åkte mirre hem och jag åkte
med min mamma och träffade min brorson och hans familj. det var roligt och se dom.
antar det här blir sista gången innan min bebis är ute ? men man vet inte kan nog bli innan också.

Nu har jag käkat frukost och var ju tvungen att avsluta den med en japp..
det är sjukt vad jag har blitt choklad monster nu sen graviditeten startade ..stackars mina tänder :(

Mirre klippte mig igår innan hon åkte hem och jag köpte nytt shampo och balsam
jag köpte de där sydoss? Jag tyckte de va skit bra det luktar inte lika gott som mitt gamla men
mitt hår behöver något nytt och de här va bra...

Jag skall försöka komma ihåg kameran idag för jag tar ALDRIG bilder..
jag är tråkig..



Nu skall jag lyssna på musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0