Vart tog varmvattnet vägen?


Hmmm underligt jag ville ta ett bad för en stund sen..Då fanns det inget varmvatten?
de har aldrig hänt mig i mitt bostadsområde sen jag föddes typ? eller asså visst
det har kommit svart vatten ur duschen men de va varmt svart vatten HAHA
jävligt osmakligt men iaf... Så jag blev sur

men allt började med..........
att efter jag slutade jobbet skulle jag ta en buss som gick 20 över
den vart 20 minuter sen
och jag frös ihjäl..På bussen så är det fullt som fan.
en tant går före mig.. jag flippar ur för små jävla fjortis ungar vägrar stå upp
så jag ryter till ett tjej gäng ..Då jävlar blev de fart ALLA tre ställde sig upp för gamla tanten.
Fan sverige är inget land man vill bli gammal i.. inte ens jag som är gravid skulle sitta kvar.
Jag skulle lyfta min röv och ställa mig upp.... SNOR UNGAR....

När jag kom hem hade min mamma gjort kebab och ris till mig..
yummy..


Jag älskar Serdar...
hej dåå!!!

Kommentarer
Postat av: Mims

Jävla skitungar alltså!!!

2010-02-25 @ 21:35:08
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0