Sovmorgon

Imorse sov jag jätte länge eller det längsta på två månader iaf..
vaknade av att telefonen ringde annars hade jag nog sovit mera :)

Sen har jag spenderat dagen med att prata med serdar.
Mick och webcam tack gud för det.. Så sköönt att kunna prata i flera timmar utan
att tänka på att man ska få en chock telefonräkning..ööööh

Egentligen fattar jag inte varför jag inte slutar med den här bloggen
för den är verkligen tråkig hahah.. men ibland får man något att skriva
och då är en blogg bra :)

Nu ska jag krypa i säng och lillen där inne ska få sparka sig trött hehe :)

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: sanne

älskar att du har börjat blogga igen. har jag lite lättare att hålla mig uppdaterad :)

2010-02-03 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0