Soul pleshaaa


Jag älskar dig!

Jaha då var de fredag igen..jag har tur som har sofie som tänker köra mig till jobbet
om typ 30 minuter..ångest över detta väder.. jag vill låsa in mig och vänta tills våren kommer
när jag kan traska hand i hand med mannen jag älskar och vänta in vårat lilla mirakel ooh kan inte
förstå att tiden går så fort ändå..Snart är det Juni och då har jag båda mina killar vid mig...

Igår kände jag dock av mina hormoner ordentligt..
kom hem tänkte på en löjlig sak som att jag glömt plasta in bullarna på jobbet
och allt bara blev mörkt skit deppig vart jag..
Som tur va så mår jag så enormt mycket bättre idag !


Hoppas Mirre får jobb på gotland så har jag verkligen nästan HELA min familj med mig..

Öptüm


Kommentarer
Postat av: mims

2010-02-06 @ 19:11:55
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0