Snow Snow Snow


Jag tycker det är sjukt vad veckorna går snabbt nu?
det är fredag imorgon IGEN? jag är glad att det gör det för på måndag skall jag till barnmorskan
och kolla min lilla groda att han växer som han skall och lyssna på hjärtat. Det tycker jag mycket om !


Och om dagarna och veckorna går så här snabbt så kommer allt med serdar inte kännas som lång tid
då kommer han vara här snart.. Saknar honom jätte mycket.


Igår va vi ute på en promenad också vi träffade emilia och ixie? eller förlåt emilia jag vet
inte hur man stavar din kära hunds namn :/



Och senare idag blir det mamma grupp för mig ..
Jag är INTE på humöör men det kan va bra att gå..

Öptüm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0