SNÖ KAOOOOS


Jag vet alla pratar om det..och alla skriver om det.
Men på riktigt är det här ett skämt?? jag är trött på snön och jag har varit det ett antal veckor
men det har liksom inte stört mig jätte mycket men nu.. Jag är en gravid kvinna
haha som vill röra på mig jag vill gå promenader. MEN hur fan ska jag kunna göra det.
snöberg och halt som fan över allt.... Nu tittar jag på 16 and pregnent på mtv.







Man ser inte ens våran grind den är under all snöö!! jag borde skaffa mig en spark..


Jag sov till kl halv tolv..det va jääääääkligt sköönt iaf.

Kommentarer
Postat av: Mims

vet du när det senast var så här mycket snö i sverige?? 1800-talet polarn hahaha. let it snow, let it snow, let it snow :D ..



ps.. uppdatera oftare. jag vill veta allt som händer... <3 miss!!

2010-02-24 @ 02:43:01
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0