Romance Romance



Ohhhooo pratade med min man i typ två timmar för ett tag sen..
ibland behöver man lite tid och nu känner jag mig helt pirrig haha..
fan han är så fin och jag önskar han va här hos mig NUUUUU!!







Annars har jag tryckt i mig godis.. och ja kvällen flyter på.
snart är det dags för tv stund med mamma..det okända.. ikväll
är det riktigt jäääkla läskigt....
buuuhuu

Jag har också kommit fram till
att timbaland är verkligen så jäääävla grym och jag kan omöjligt tröttna..
Min lilla groda kommer att komma ut och dansa till timbaland och john legend !!



Saknar mirraaaaaaan också :(



Pling heeej då

Kommentarer
Postat av: Mims

I miiiiiiiiiiiisssssssss you mooore!!

2010-02-24 @ 22:17:57
URL: http://lovelife.se
Postat av: M

juste.. jag va påväg att köpa kläder till grodan men jag vet ju inte vad han ska ha för storlek??

2010-02-24 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0