My little frog


Är bara tvungen att lägga in världens sötaste outfit till grodan
som jag fått... jag är kär i alla hans kläder och nyss skickade mirre sms på världens sötaste strumpor..




igår köpte jag lite saker till mig själv fick ett present kort av emelie på hm i present
världens sötaste tjej och hon hade köpt saker till grodan ofcours...
Men jag köpte en skjorta för 50 kr ett par solglasögon för 50 kr..
Bara massa kap och också en mascara för 50 kr.som är jävligt bra.det va nån kampanj..
det gillar vi...

Nu skall jag vila en stund för min man verkar inte komma till msn idag iaf :(

Pusss

Kommentarer
Postat av: Mims

Grodan is the shit :D

2010-03-01 @ 11:18:49
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0