Makeup shakeup


God morgon..
Ny vaken efter en god natt sömn. jag börjar bli rädd för jag börjar gilla
hemma livet lite... inte bra. men vad ska man göra. Jag har sökt två jobb på gotland
där det inte krävs något speciellt.så graviditet kan inte störa .. I hope !!

Igår kväll innan jag gick och la mig gick jag och mami ut med topsy i 30 minuter.
Det va skönt att röra sig lite precis innan man skulle sova.
Något jag önskar vore att jag kunde få cykla lite. det är ju så härligt..


Dagens planer består egentligen av ingenting.
har väntar klart på posten ingen rolig information där inte.
nu får vi se om migrationsverket ringer idag.kvinnan som har hand om vårat ärende var sjuk igår
så jag hoppas hon är frisk idag :)



Min lilla dam !!!!


Hej hej !!!

Kommentarer
Postat av: Mim

ingen rolig info?? :/

2010-02-24 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0