I Just got it


Mitt internet har som vanligt varit problem med...därför har jag inte haft några nya inlägg.
Mycket har hänt på dom dagarna.. Min brors son fyllde 2 så vi träffade dom och jag hade köpt en jätte gullig teletabis eller hur fan de stavas som jag tyckte va super rolig..Mirre tyckte också den va skit roligt..den dansade och sjöng..
Men min stackars brorson blev livrädd. FASTER hade köpt det värsta man kunde köpa.
jag skrämde typ livet ur stackars barnet.. Själv fick jag en skratt attack medans jag kände mig som den mest
onda människa i världen.. Men problemet löstet när Den gula dansande saken blev flyttad från rummet och instäng i ett annat... Det va väl dock en rolig historia..eller jag själv tycker det...


Måndag - Va på kontroll och kollade min lilla groda i magen..
Och han växte på som han skulle gått upp 2.5 halv kilo till så nu jäklar är jag över 70
vilket är första gången i mitt liv! Hade lite dåliga blodvärden så järn tabletter fick jag börja med..
Just nu kastar grodan sig i kring där inne och tycker jag vart lite lat idag tror jag..

Tisdag - Jobbade för emilia som var i sthlm..Allt gick fin fint tills kl slog prick sex.
då min mage börjar göra EXTREMT ont.. Bak i ryggen och längst ner vid magen.
det enda jag tänkte va självklart..NU kommer han alldeles förtidigt..
börjar stört grina ringer barnmorskan.. I slut ändan mina vänner
visar det sig vara en släng av maginfluensa MEN hur skulle jag kunna veta det .. haha i efterhand
känns de lite små pinsamt MEN just då.. usch hoppas jag aldrig mer behöver känna så..

Onsdag - Migrationsverket ringer mig.. Allt är klart. bara skatte verket som ska registrera min vigsel.
Ringer dit och en sur sur tant svarar.. och är otrevlig och förstör hela min dag
Men det är iaf något ljus i tunneln vi går framåt..Snart har jag min man hääär...wiii..

Idag i helhet orkar jag inte gå igenom Läs jannickes blogg så vet ni
vad jag har gjort :) det handlade om henne men jag blev lika slut som hon haha...



NEJ nu skall jag ta en kopp mumsigt citron te..
Och läsa bloggar..

Pusssss och KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0