Greys!!!!


Jag kan inte titta på Greys något mer.. inte som gravid eller jag kommer inte sluta
men jag borde inte. Fan tårarna bara sprutar.det gjorde dom innan också men nu är det extremt.
Jag vill jätte gärna ha alla boxar då tror jag att våren skulle vara här nu typ? för jag skulle inte göra annat.
Greys är den andra serien som jag verkligen tycker om.. Sex and the city är ju alltid nr 1 .
Men sen är det greys.. FAN vad bra det är..



Såg precis att det är 110 dagar kvar som grodan skall simma där inne ??
110? Nu vill jag att pappa serdar skall komma och bara va med mig..
Umgås ligga i sängen en hel dag det vore helt fantastiskt..
Jag älskar honom så jag spricker..


Nu skall jag bädda rent i sängen,hoppa ner i badkaret och sen göra min
kvälls måltid innan jag somnar så grodan blir nöjd..

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0