Good morning sunhines

Härlig dag ? neeej jag vaknar tittar ut genom fönstret vad ser jag.
MERA SNÖÖ som faller ner.. nu är jag trött på vit vit vit jag vill ha lite grönt åtminstone..
längtar till våren när man kan se små blommor sm dyker upp och lite sånt :)


Mirre kom hit i förr går hon bestämde sig på typ 30 minuter ! jag tycker det är mysigt då
har man någon att prata med och se tv med nu sover hon nästan fast hon är vaken så
jag låter henne va ifred tills hon e pigg då blir de roligt.. Vi skall göra om min blogg.
PLUS att hon tog jätte fina bilder på magen igår...
Jag vill ha massor så jag kan göra dom till vanliga bilder och kanske förstora upp någon av dom...



Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Daddy :)

Hej mın Alsklıng and son, l just wanted to wrıte I love you so much <3

2010-02-10 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0