Bad habits


Idag är en sån dag där man känner sig som om man har en litet vatten i hjärnan
jag kan liksom inte foksusera på någonting och känner mig sjuk och trött..
Ibland blir det så när man vaknar FÖR tidigt...

Nu tittar jag på greys och funderar på om jag ska orka gå ner till konsum och
handla lite choklad eller lösgodis! Igår va jag hemma hos emilia och jesper
vi gjorde typ den godaste kyckling paj jag nånsin smakat eller
emilia gjorde ja hackade lök och sallad men jag va delaktig haha...



Jag vill ha varma sommar dagar nu helst...

Våran lilla bebis växer så det knackar tror jag..
magen blir större och rörelserna mer och mer kraftiga :)
såå mysigt nästa måndag skall jag till doktorn då får jag veta om
han växer så som han ska...men de tror jag verkligen :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar diiiiig..<3

2010-02-09 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0