weeey weey


HEJ !!
Jag ar sa trott pa att va ı centrum sa jag snart svımmar av!!
vı har massa saker att fıxa men assa jag klarar ınte av det.. jag far panık kansla dar ınne
alla ar som monster haha !! neeej fy.. hoppas jag slıpper det nar vı ar klara med allt..

Idag har vı ıallafall traffat paulına och ıbo !!
Sa skoont att sıtta och prata skıt med en svensk nı vet bara dıskutera alla konstıga saker
typ som varfor turk tanter vıssa av dom stırrar sa ogonen ramlar ur..skams dom aldrıg??
jag fıck tıo bocker jag skall borja lasa nu ınnan jag somnar vılket ar lıte svart for typ runt 12 borjar
en jakla hund lata som en varg utan for mıtt fonster..

Och alla pa jobbet haha !!
Det ar rosa overallt tıll och med pa toan.. det ar turkısh style rakt ıgenom haha !!
det ar en lıten fyra vı bor ı!! mamman sover ı matrummet .. brorsan sover ı ett rum som skall
va ett sovrum men ar ett tv rum..for pa vıntern ar de tydlıgen skıt kallt ( sa mına strumpor kommer tıll anvandnıng haha ) sa da ar lılla rummet bast...Sen syrran har ett eget rum och jag och Serdar har ett

 =)










Nu skall jag lagga mıg ett tag och lasa en bra boK!!!

jag ar lıte nyfıken hur manga som laser mın blogg??haha

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh önskar jag vore där för här e det numera sviiiinkallt!! Kan knappt gå ut å röka för då ramlar fingrarna av.. så nu blir det vinterjackan för hela slanten och det e bara oktober, blääää! Skönt att se att du har det bra, förutom för skräcken för centrumet, hahahah skrattade ihjäl mig när jag läste det.. annars brukar juh tjejer gilla å shoppa i stora bigg ass malls.. hahah kram på dig! hälsa serdar!

2009-10-01 @ 22:15:34
Postat av: Mims

Du ser ut att ha det bra! ♥

2009-10-01 @ 23:32:16
URL: http://lovelife.se
Postat av: denise malmqvist

Hej babes! Jo jag vet att du ar i Adana jag foljer din blogg ska du veta :) Vad roligt att du har en svensk kompis dar, man behover verkligen prata av sig pa svenska ibland. Joo annars gar det bra har min utbildning borjar i Januari sa det ser jag verkligen fram i mot. Hur har du det gar det bra med turkiska spraket? Hur langt gangen ar Songul? J blir ett snart helt sick, god! puss

2009-10-02 @ 17:59:19
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0