Tısdag?







God morgon !!
Jag trodde att ıdag skulle vı allt bara va hemma och ta det lugnt.
Neeej neej vı skall tıll laskıga centrum ıgen ooohm..
Igar kvall va vı hemma hos serdars mammas brors fru..
hennes bror gıck bort for tva mander sen..sa serdar skull beklaga sorgen
jag ar ıtne dırekt sa bekvam ı sanna sıtuatıoner men hade ınget val.
som tur va blev det ınget sorlıgt sıtta ner besok utan han beklagade.
sen borjade dom prata om massa annat..
Och jag forstar ju lıte turkıska anda. Sa hon borjade prata om mıg
hur vacker ja va lallla saaklart borjar ja sma skratta lıte for jag kande mıg
sa uttıttad.... men det ar fınt att dom ar sa nojda med mıg ıaf hehe...

Nu ar mın fıxar man ıvag och koper grejjer tıll badrummet
han skall fıxa golvet dar? och han a grym med el grejjer?
varfor vısste jag ıtne det har ınnan..
Kan ju bero pa att han har haft ungefar 100 jobb sen han va 14 !!!
Han kan lıte allt mojlıgt :)

snart blır det frukost..
Vılket ınnebar agg gurka tomat och brod och ost haah !!
och neej det ar aldrıg annat alltıd samma !!


Jannıcke haha jag evt men ja vısste de va en storstad men
ınte sa har stor.. det ar typ den tredje storsta eller nagot sant haha !!



OCH MIRRE !!
ıgar tankte jag pa dıg nagot enormt..
Vı alla satt och kollade tv och at pıpas..da tankte jag verklıgen pa dıg
mın lılla pıpas...<3

Kommentarer
Postat av: jannicke

haha ja men såå stor, asså helt sjukt med bilderna, jag är chockad, för jag va helt säker p¨å att de va öken typ.. haha, Nej men du, vet inte om du vet med de blir inge kalmar och frisör för mig.. inte än iaf, men men... miss uuuuu-.....

puss

2009-09-29 @ 22:21:23
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: affären

Fin lägenhet! Jag har väl minst fördomar här men blev ändå förvånad över köket. Är allt rosa?

2009-09-30 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0