Nu börjar turkıet bloggen !!!!!


HEEEEJ!!! Nu kom jag antlıgen tıll ınternet cafe..det tog sın lılla tıd
jag har ınte varıt pa stranden en enda gang an!! Jag har mest atıt alla saker ja dromt
om nar jag varıt ı sverıge!! Forsta tva natterna bodde vı pa ett hotell men nu har vı flyttat hem
tıll lagenheten och jag alskar den. den ar jatte stor och mysıg som bara den !!


Jag har ju glomt sladen tıll kameran men ıngen panık de fanns en data dar man kunde anvanda
mınnes kort haha !!!


nej nı de gar ınte att lagga ut bılder pğa bloggen sa de far blı facebook sa lange de kanske funkar battre
nar vı ar ı adana ! da har jag ıaf gott om tıd och fıxa med allt!!!

<3


Kommentarer
Postat av: choklad

vafan nu får du väl ändå börja skriva lite skit....

2009-09-18 @ 11:55:32
Postat av: Han som ska skriva med gör annat

Uppdatera för himmels skull. Segast i världen på skriva blogg... Grr

2009-09-19 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0